Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já takovou stranu znám!

3 0
možnosti
MC

R^Ano hlas morálce. Hlas pravicovým hodnotám je to nejpoctivější co může zodpovědný občan volit.

3 1
možnosti
Foto

No konečně opravdu správný názor. O tom to je. O myšlenkách a principech a ne o jednotlivcích. Gratuluji a karmaR^ Víc takových žen do popředí. Jste nejen krásná :-) i chytrá.

3 0
možnosti
PF

P62e77t37r 34F62o31j72t22í76k

24. 8. 2013 13:07

Já nechci nikoho, aby se o mně staral. Mě by úplně stačilo, kdyby si mně nevšímali..;-(

5 0
možnosti
Foto

Tak až Vás budou na ulici mlátit, také si Vás nevšimnu, co říkáte?! Vždyť si pomůžete sám?!

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2120x
Vysokoškolská studentka oboru politologie a mezinárodní vztahy.