Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O56t66t24o 94Č49e66r90n33ý

16. 12. 2013 20:31

Jednoho, tedy pokus o něj, bych tu viděl: pan Babiš. Co nezvádli jiní, on to zvládne raz dva.

0 0
možnosti

Z83d50e43n93a 32K63o40č26í

16. 12. 2013 21:04

Jestli to zvládne - to dnes ještě nevíme, ale já jsem viděla spoustu těch co to zcela jednoznačně nezvládli, ale měly řečí a dodnes mají, že oni to nedělali špatně - poslední dobou většinou nosili průkazku ODS, ČSSD, a nebo TOP ;-)

0 0
možnosti

Je řada oblastí, které je výhodné provozovat veřejným sektorem - důchodový systém, zdravotnictví, školství, bezpečnost, infrastruktura atd.

Podle mého názoru není náhoda, že např. skandinávské země patří k zemím s nejvyšší kvalitou života - i když mají jedny z nejvyšších daní na světě (nebo právě proto).

Je tedy důležité volit strany, které nechtějí veřejný sektor zprivatizovat a veřejné peníze rozkrást.

1 0
možnosti

Zrovna u toho důchodového systému a zdravotnictví bych to tak výhodné neviděl. 

 

Ve zdravotnictví jsme tak vydání na milost a nemilost různým Zemanům, kteří rozhodnou, že pacient NESMÍ dostat lepší implantát, a to i kdyby si byl ochoten jej celý zaplatit (to se opravdu stalo!). Soukromé zdravotní pojištění by se takovým slintům vysmálo a naopak by je využilo v reklamě ve svůj prospěch ;-D Zrovna tak důchodový systém. Kdo platí víc na důchod, nebude jej mít úměrně vyšší. To by se v soukromém systému nestalo. Řeší se to tak, že na státní člověk rezignuje a šetří si sám. Platí tak dvojmo to, co dostane jen jednou :-(

0 0
možnosti

No, já jsem si původně myslela, že také patřím k nadlidem, ale teď mi spíš připadá, že jsem natvrdlá, protože vůbec nechápu, co tímhle blogem slečna Andrea Holopová chtěla říct.

Každopádně by autorka měla začít šetřit se slovem "ironie" a nevysvětlovat jím vše, co řekne. A pokud chce pochopit opravdovou ironii, pak ji nalezne zde v této diskuzi v příspěvcích Radka Procházky.

5 0
možnosti
Foto

Mám k tomu podobný postoj jako pan Procházka. My, nadlidé (či nadentity) se nijak moc nechlubíme, že jsme nadentity. Prostě to o sobě víme a tím to hasne;-D;-D;-D

3 0
možnosti

Slečno Holopová, četl jsem Vaši polemiku s panem Jandou. Tím nadčlověkem myslíte i jeho?:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, i když je v nadpisu drobná nepřesnost...nikoliv Elitě zdar, ale ...

Entitě zdar ;)

4 0
možnosti
Foto

No, někdo ty zákony atd. (vy říkáte nařízení a regulace) asi vydávat musí. Jinak bychom tu měli anarchii a chaos. Nevím, koho přesně myslíte těmi nafoukanými nadlidmi - politici jsou lepší i horší napříč spektrem - ale jsem celkem rád, že do toho regulačního procesu nekecají žádní Svobodní, Suverenity, Hlavy vzhůru a další exotové.

4 1
možnosti

Jako exota já osobně vnímám primárně Vás, Buriánek :-P

4 0
možnosti
Foto

Tak já se teda přiznávám. Ale ruce mívám v kapsách. Někteří jiní také, ale ne ve svých. 8-o;-D

0 0
možnosti

Máte chybu v úvaze. My nadlidé se nikdy nechlubíme tím, že jsme in. My jsme jací chceme a za "in" se prohlašují ti, co se nám lépe či hůře snaží přiblížit. Nemusím jistě dodávat, že vesměs marně.

11 0
možnosti

S těma rukama v bok vypadáte jako nadčlověk.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS